– Розвиток дрібної та загальної моторики;
– Розвиток координації рухів;
– Вчимося тримати рівновагу;
– Спритність та швидкість рухів.
– Пам’яті;
– Уваги;
– Мислення;
– Уяви;
– Довільності (вміння ставити задачі, контролювати свою поведінку).
– Кольори та відтінки;
– Розмір;
– Форма;
– Товщина;
– Висота;
– Тактильні відчуття;
– Смакові відчуття;
– Різні аромати.
– Частини тіла
– Правила поведінки в суспільстві/етикету
– Правила поведінки в надзвичайних ситуаціях
– Правила дорожнього руху
– Простіші закони фізики та хімії
– Про країни та їх традиції
– Рахунок
– Співвідношення числа та кількості
– Геометричні фігури на площині та обємні
– Виконуємо дії + та –
– Розвязуємо логічні задачі
– Орієнтація в часі та просторі
– Знайомство із звуками та буквами
– Звук-слово-речення-текст
– Розвиток фонематичного слуху
– Вчимось правильно будувати фрази
– Використання абстрактних понять в мові
– Інтонації, їх правильне використання
– Вміння слухати співбесідника, вести діалог
– Знайомитися
– Просити про допомогу
– Вчитися домовлятися
– Використовувати ввічливі слова
Освіта : Криворізький державний педагогічний університет.
Факультет – педагогіки.
Спеціальність – вчитель молодших класів.
Київський університет імені Б.Д.Грінченка.
Факультет – психології та соціальної педагогіки.
Досвід роботи з дітьми – 10 років.
Освіта: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Факультет української філології.
Спеціальність – літературне редагування.
Нікопольський педагогічний коледж
Спеціальність – вчитель молодших класів.
Досвід роботи з дітьми – 4 роки.
Досвід роботи з дітьми – 1,5 роки
Рівень володіння англійською мовою – Advanced C1
Освіта – студентка III курсу Київського національного лінгвістичного університету.
Спеціальність: Філологія.
Спеціалізація: Германські мови та літератури (переклад включно).
Факультет перекладознавства.
Лучшее место с самым лучшим педагогом Марией.
Садик не большой, но в этом и прелесть – каждому ребенку дается столько внимания, сколько нужно! Маша – отличный воспитатель. Сами ходим, другим рекомендуем! Сын по утрам говорит что ему скучно дома и хочет в садик побыстрее, а по вечерам от туда не забрать. Так что мы довольны!
Очень уютно и хочется возвращаться! Лучшие педагоги и удобно добираться)
Дочка ходит в МАШрум на подготовку к школе и английский. Ей очень нравится и результаты занятий видно! Педагогам удалось найти подход к нашей девочке!
Замечательное место для малышей! Занятия по раннему развитию просто супер! Весёлая атмосфера, чудесный коллектив. Планируем с сентября ходить сюда в сад…
Хорошее воспитатели. Много внимания уделяется деткам. Ребенок с радостью идет в садик. Очень удобное расположение садика. Насыщенная программа. Всем рекомендую.
Ходим на развивающие занятия к Маше, нам 1,11 и сыночку очень нравится здесь! Познаём мир вместе с МАШroom ) занятия интересные и разнообразные, мы и наши друзья довольны посещением данного заведения и рекомендуем всем своим знакомы!
Лучшее место для наших деток..всем рекомендую.
Ми займаємося дбайливим розвитком інтелекту дітей від 1.5 до 7 років. Для кожного віку ми пропонуємо певний курс, що враховує психологічні та фізіологічні особливості малюків.
Наш метод інтелектуального розвитку дітей відрізняється саме дбайливим підходом. На всіх етапах підготовки і проведення занять ми слідуємо йому.
Випускники Маш Рум навчилися разом з нашими фахівцями читати, писати і рахувати, вони вступили в кращі школи та ліцеї, в класи з програмою “Інтелект” та “Росток”, та вчаться там легко та із задоволенням.
Нами освоєно на практиці найкращі методики з раннього розвитку дітей. Ми вибрали саме ті методики, які найкращим чином сприяють розвитку інтелекту, і поєднали їх з розробками наших фахівців.
Всі наші фахівці затверджуються після серйозного конкурсного відбору, навчаються веденню занять по методу МашРум.
Ми завжди в контакті з батьками і допомагаємо їм в питаннях виховання і розвитку дітей.
У МашРум з повагою ставляться до особистості дитини.
За багаторічний досвід роботи нами освоєні на практиці і застосовуються кращі методики з раннього розвитку: Н. Зайцева, М. Монтессорі, З. Дьенеша, Е. Железновой, та багатьох інших. Ми взяли з них саме те, що в більшій мірі сприяє інтелектуальному розвитку малюків, і поєднали з розробками наших фахівців.
Ми не практикуємо безкоштовних пробних занять, тому що головний результат досягається завдяки систематичному відвідування. Про конкретні умови надання послуг та їх оплати, будь ласка, уточнюйте за телефоном або відвідайте Маш Рум.
Ні, всі необхідні матеріали видаються на заняттях в дитячому просторі.
Довідку приносити не потрібно, але ми просимо вас заповнити анкету, де є питання про здоров’я малюка.
Ми розвиваємо інтелектуальні та пізнавальні здібності дітей з урахуванням психологічних особливостей кожної дитини – це наш метод дбайливого розвитку інтелекту. Під час заняття іде часта зміна видів діяльності. Зміна видів діяльності і подача матеріалу в ігровій формі дозволяють дітям не втомлюватися і легко сприймати інформацію.
У МашРум під час виконання завдань діти розташовуються на килимі, сидячи в півколі. Це дозволяє зберегти поставу дитини, а малюкові так легше утримувати увагу. Після виконання завдання передбачені руханки.
Ведуть заняття фахівці в галузі дошкільної освіти. Всі кандидати затверджуються після серйозного конкурсного відбору, навчаються веденню занять по методу МашРум.
Малюки в МашРум не втомлюються і не втрачають інтерес до пропонованих завдань завдяки правильній структурі заняття: діти можуть і рухатися, і дивитися, і слухати, і співати – відбувається постійна зміна діяльності.
В одній групі займається 6 дітей.
Різниця за віком у дітей в одній групі приблизно 6 місяців.
У нас передбачені різні групи “З мамою” та без. Якщо дитині потрібен час для адаптації, батьки можуть перебувати разом з малюком на занятті. Ми прагнемо до того, щоб дитина від 2,5 років в МашРум займалася самостійно. Як тільки ваш малюк почне довіряти нашому фахівцеві і познайомиться з дітьми в групі, батьки зможуть під час заняття перебувати в роздягальні: почитати журнал, поспілкуватися з іншими батьками або піти у своїх справах.
Якщо хтось із малюків хворий і прийшов в клуб, ми просимо батьків з дитиною не залишатися на занятті в МашРум, а повернутися додому до повного одужання.
Якщо відвідувати заняття 2 рази в тиждень, результати з’являться швидше, так як малюк буде мати можливість освоювати матеріал і закріплювати його протягом тижня. При заняттях 1 раз в тиждень повторення і закріплення матеріалу відбувається також за допомогою домашніх завдань і рекомендацій наших фахівців.